Maksumaksja portaal - Maksuküsimused - Ettevõtlusega mitteseotud kulud - Kuidas toimida, kui ostetakse kaup, aga ostudokumenti ei saada(näit.turult)? Kuidas raamatupidamises arvele võtta? Kaup müüakse hiljem edasi.
UUDISED LIIDU_INFO LIIKMEINFO TEENUSED KOOLITUS MAKSUINFO MAKSUKÜSIMUSED PARTNERID AJAKIRI POOD SISUJUHT
| Otsing | Sisevõrk |                                                                                                                                                                                                                                              

Otsing
Esita küsimus


SmartFAQ is developed by The SmartFactory (http://www.smartfactory.ca), a division of InBox Solutions (http://www.inboxsolutions.net)

Kuidas toimida, kui ostetakse kaup, aga ostudokumenti ei saada(näit.turult)? Kuidas raamatupidamises arvele võtta? Kaup müüakse hiljem edasi.

NB! Vastatakse vastamise ajal kehtivat õiguslikku konteksti arvestades, kui vastuses seda ei täpsustata.

Küsis Maksumaksja ja vastas EML Jurist 24.04.2006 12:57 (2312 korda)
Kui äriühingul puudub algdokument (Raamatupidamise seaduse § 7 tähenduses) väljamakse kohta, kuulub kulutus TuMS § 51 lg 2 p 3 alusel maksustamisele kui ettevõtlusega mitteseotud kulu. Algdokument ei pea olema arve.

Kauba müümine turul ei vabasta müüjat kohustusest väljastada kauba kohta arve või muu dokument. Soovitame edaspidi nõuda müüjalt dokumenti või valida teine müüja. Kui te soetate pidevalt samadelt isikutelt, siis soovitame teil teha müüjatega lepingud, kus oleks fikseeritud kauba kogus ja hind ning ka müüja. Sel juhul saate te tehtud kulutusi ka raamatupidamises kajastada.


| EML © 2006 - 2019 | info@maksumaksjad.ee | Ahtri 6a, 10151 TALLINN | Kontakt |    Laadi alla EML logo