Joel Volkov: äkki nüüd, kui ma olen saanud demagoogiameistri tiitli, loevad head inimesed läbi ka minu argumendid alkoholi- ja reklaamiseaduse muudatuste vastu

Kuupäev 24.12.2016 13:56:14 | Rubriik: Päevaleht

Olemasolevate reklaamipiirangute tulemust on näha läbi müügipraktika. Kui mõni mainekas rahvusvaheline alkoholimark tuleb tarbijale hinnas vastu (mis tähendab hinna viimist mõne Eesti juhtiva margi tasemele), siis eelistatakse kodumaisele välismaist. Võidavad tuntud välismaa margid ja viivad rahalise lisandväärtuse turult minema.
Loe Päevalehest: http://epl.delfi.ee/news/arvamus/joel-volkov-akki-nuud-kui-ma-olen-saanud-demagoogiameistri-tiitli-loevad-head-inimesed-labi-ka-minu-argumendid-alkoholi-ja-reklaamiseaduse-muudatuste?id=76692776



Artikkel pärineb Maksumaksja portaalist
http://www.maksumaksjad.ee

Artikli www-aadress:
http://www.maksumaksjad.ee/modules/news/article.php?storyid=9052